Freeride Sölden BIG3 celebration

Ve dnech 31.3. – 4.4.2007 jsem se zůčastnil spolu s Tom Toto Kutcheeesem a jeho company výletu do Söldenu. Toto středisko se nachází v rakouské spolkové zemi Tyrolsko, v oblasti Ötztalského údolí, kterému se říká „Ötztal-arena“. Ve středisku kolem ledovců Rettenbach a Tiefenbach se nachází ráj – 100 km sjezdovek, 4 kabinové, 19 sedačkových lanovek a 11 vleků a spousta freeridových terénů.
Cesta busem firmy Minitrans probíhala zpočátku poněkud divoce. Všech 22 účastníků mělo ihned po startu v cca 8:00 hodin silnou potřebu seznámit se s Petrem Krahulíkem – nováčkem ve skupině výletníků jezdících tradičně na podobné výlety již řadu let. Toto seznámení obsahovalo nezkrotnou konzumaci slivovice v brzkých ranních hodinách a musím zde konstatovat, že tohle popíjení předčilo i snídaňové dýchánky na výletech SSPK. Za zhruba asi 2 hodiny padly 2 láhve :o). Cesta pak krásně ubíhala a po asi 11 hodinách jsme dorazili do městečka Lägenfeld místa plného penzionků a kolosálního AquaDómu. Ubytovaní jsme byli ve dvouch soukr. penzionech na luxusních pokojích vč. televizora, satelita (doma mám 4 programy tak sem furt přepinal), kópelky a wécé s krásným výhledem na zasněžené vrcholky Alp. Ráno po probuzení přímo z postele neskutečné pohled :o) Co následovalo se snad ani nedá do referátu popsat! Tři dny intenzivního snowboardování celým areálem jak po neskutečných sjezdovkách, tak i ve freeridu s čerstvým prašánkem, umocněné azurovým počasím v prvních dvou dnech! V průběhu prvního dne jsem byl natolik omámen tím vším kolem, že jsem na svahu či lanovce neustále pořvával KURWA TO JE AMERIKÁÁÁ !!! Ostatně foto a videjo galerky hovoří jasně ;+)
Den jsme vždy zakončili relaxem v AquaDómě – seskupením nejrůznějších bazénků a výřivek s rozdílně teplou vodou, jak venku tak uvnitř.
Jen pro ilustraci – rozvrh dne: 7:30 snídaně, 8:15 odjezd směr Sölden, 9:00 – 16:00 brázdění svahů, 17:00 odjezd, večeře a od 19:00 – 22:00 relax v AuqaDómě.
V závěru posledního snb dne, při sjíždění dolů do Söldenu došlo ke smutné události, která tak trochu poznamenala mou náladu :o( O tom ale asi víc na jiném místě… V buse cestou zpět jsem ale dal zapomenout na to co mě potkalo a přemístil se do zadní části busu kde probíhala párty s různýmy druhy všemožného chlastu, od vodky, přes whisky až po slivovicu. Tato akce si věru nezadala s podobnými návraty z výletů SSPK :o) hvězdou večera byl jak jinak Tom Toto Kutcheees a jeho obligátní CECKY VÉÉÉN :o)))
Ještě pár perliček z cesty zpět: na druhé čurací zastávce jsme v doprovodu přednosty Tomáše vedli Kučisa vymočit se na wécé do benzinky. Kučis ale nelenil a chopil se svého penisu již před vchodovými dveřmi a jal se močit málem na výlohu. Naštěstí se nám podařilo toto překazit a on pak spolu s přednostou močil do jednoho pisoára :o)) Smíchy jsem brečel :o) a to i při zpěvu „PIJU JÁÁ, PIJU JÁÁ, UŽ SOM PREPIL ŠECKOOO…“ . Další záchvat smíchu jsem dostal při příjezdu do OL. Přijeli jsme asi ve 3 hodiny ráno a to bylo zhruba o dvě hodiny dřív než byl předpokládaný příjezd. Jakmile Kučis procitl a zjistil, že jsme v OL o dvě hodiny dřív prohlašoval cituji: „jak tři hodiny ráno, jak tři hodiny ráno??!! Řeklo se v pět, že přijedem! Důrazně žádám pana šoféra aby s nama jezdil po Olomoucu až do pěti! Řeklo se v pět, že přijedem! Žádny takovy, já chcu eště dvě hodiny jezdit v buse! “ .

Věnováno věčné památce Elan Pure 165.

Zdar SNB!

Petan

…..takže v první řadě bych chtěl dementovat zprávu o mém penisu ve výloze. Určitě to tak nebylo, neboť si to nepamatuju.
A nyní již k pobytu.
O terénech nebudu mluvit, je to prostě alpská špička. Akorát doplním můj top zážitek a dvě historky:
Nezapomenu jak jsme jeli první free, vyjížděli jsme shora asi ze 3370m, nahoře jasno a asi o 200m níž přetékaly mraky do našeho údolí z itálie. Normálně „Hrnečku vař!“. Průjezd skrz mraky a o dalších asi 100m níž pod mraky zase krásně. Netknutej svah, soutěska mezi skalama. Úžasný zážitek.
A teď ty dvě historky.
Poslední den jsme se rozdělili a já šel sám na druhou stranu údolí. Měl jsem asi hodinu čas, pak sraz s Petanem na domluveném místě. Využil jsem volno k tomu, že se vyseru ve fungl nové restauraci. Sedím si tak na vyhřívaném prkénku, poslouchám příjemnou hudbu linoucí se z repro nad mísou a prohlížím si fotky na svém digi. Vtom jazykem cítím na zubu zádrhel-ulomil se mi kus korunky. Zrcátko jsem neměl, napadlo mě že se vyfotím a prohlédnu si poruchu na zubu. Zapnul jsem makro a blik, blik, než jsem se trefil, udělal jsem asi 5 fotek. Prohlédl, zjistil že zub je opravdu zralý na opravu , oblíkl se a vyšel ven. Tam stálo několik lidí u sušáků a jaxi divně na mě hleděli. Nechápavě jsem šel k umyvadlu a jedním okem v zrcadle pozoroval co jim je. Čuměli na mě jak idioti. Až venku mi došlo, že blesk z kabinky musel svítit po celé místnosti. Prostě úchyl co se jde fotit do mísy ! No utekl jsem ven, už tam nemužu. Pak jsem se tomu chechtal sám venku, prostě idiot co se směje sám sobě. No nic. Na to volně navazuje historka č.2
Počkal jsem na Petana a jedeme dolů, domů, už jsme teho měli plny kecky. Sjíždíme dolů, neustále v kontaktu, asi 8m od sebe, najednou se otočim a Petan nikde. Zustal viset někde za horizontem. Po marném čekání jsem dojel k busu. Petan přijel asi za hodinu pěšky, nějak nalehko, chybělo mu prkno a nálada. Jak jsme přejížděli terénní vlnu, neměl dostatečnou rychlost a zustal viset v břehu. Vyzul prkno že dojde pěšky ten kousek, uklouzl a prkno mu ujelo kamsi do Itálie . Rozběhl se dolů, lyžaři ho navigovali kam jelo, až u nějaké rokle to vzdal , že se vrátí, ovšem narazil na neoblomného vlekaře, kterej ho bez prkna na sedačku nepustil. Volal mi na mobil, že tam někam dojedu a najdu ho, ale jak naschvál jsem ten den nechal mobil v buse, no náhoda neščasná.Takže Petan šlapal po sjezdovce pěšky dolů, bez prkna, smutné, ubrečené……a to jsme prosím byli domluveni, že na závěr půjdeme na měřený úsek zjistit naši top speed. Místo toho se držel smutek…ovšem jenom asi hodinu, pak už byl Petan jak cep a těšil se jak si koupí novy prkno, lepši než já…….spolu s okradeným Radimem se tím stal druhým člověkem s největší spotřebou sjezdového materiálu během jedné sezony.
..a teď už hybaj do fotogalerie a POZOR i do videogalerie!